elle's blogsphere

onsdag 9. desember 2009

Livstegn

Hei!

Nå er det jammen lenge siden jeg har gjort oppdateringer på bloggen min og det har gått en stund uten at jeg har tenkt på den også. Har hatt litt skrivetørke i tillegg, men så på statistikken min at noen av dere fortsatt besøker meg daglig. Så det er for dere jeg skriver litt nå. :)

Jeg har det fint og gleder meg over at det snart er jul. For meg handler julehøytiden om å kose maks - stresse minimum. Selv om det jo blir litt tjas og mas både på jobb og hjemmebane uansett god planlegging. Men det er noe spesielt med denne årstiden. I vintermørket er det godt å ha lys, hygge og noe å glede seg over. Jeg er en vår- og sommerperson og jeg føler egentlig at jeg lever mest da, men vinteren har også sine lyspunkter. Det er ikke snø enda hvor jeg bor, men jeg synes vinterdager med 5 minusgrader, sol og flott akevær er sann lykke. Håper det vil komme slike dager fremover.



Hva nye IVF forsøk angår, kan jeg bare si at det går sin gang. Jeg tenker positivt og håper vi lykkes når tiden er inne.

Takk for at DU besøker bloggen min!
Håper du har det fint. :)


Etiketter: , , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden