elle's blogsphere

mandag 19. oktober 2009

Nygravert ;)



Ett åttedelt egg ble tilbakesatt i livmoren min i for ca. tre timer siden, så nå er jeg i prinsippet gravid. Jeg var rolig og grudde meg ingenting i forkant - jeg følte verken glede eller bekymring. Delvis fordi jeg visste hva jeg gikk til, men også fordi jeg er redd for å føle for mye/legge for mye i dette, så jeg prøver å distansere meg på best mulig måte.

Men helt avskjermet klarer jeg aldri å bli, fordi når vi fikk høre at bare ett egg av totalt fem mulige var godt nok å sette tilbake, ble jeg ble fylt av negativitet og pessimisme. Det føltes litt som lufta gikk ut av meg allerede før vi hadde kommet ordentlig i gang. Men på den positive siden skal det jo bare ett gullegg til for å lage barn og dette egget var helt etter boka. Jeg er takknemlig for det! Så nå får vi smøre oss med tålmodighet å vente i to uker før vi tar en graviditetstest og blodprøver. Jeg er sykemeldt frem til torsdag, så jeg skal bokstavelig talt roe egget og kose meg. ;)


Nå håper vi bare at denne
skjøre, lille spiren har livets
rett og at alt går som det skal!


Etiketter: , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden