elle's blogsphere

onsdag 21. oktober 2009

Bloggingens bismak

Som relativt fersk blogger har jeg nå fått en liten bismak. Jeg føler at jeg kanskje legger ut mye av livet mitt her og den blottgleggelsen gjør meg sårbar. Mens andre blogger om høstens moter, interiørtips og hva de skal ha til middag, er min blogg på den mer personlige siden.

Jeg har hatt over 200 besøkende siden september og det synes jeg er utrolig gøy, men det står ikke helt i samsvar med antall kommentarer. Bare et fåtall har "orket" å kommentert og da føler jeg at jeg ikke får så mye tilbake. Kanskje er ikke IVF og alt som det innebærer interessant for folk flest. Det har jeg ingen vanskeligheter med å forstå, men da må jeg også spørre meg selv hvorvidt det er rett av meg å fortsette...

Dette betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge, men jeg er i tenkeboksen.


Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden